Het is ma sep 06, 2010 9:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Verdwenen .... from Earth to Moon??
BerichtGeplaatst: za feb 06, 2010 3:52 pm 
Geridderd in de orde der Klepkonten

Wat verdrietig dit, heb al heel wat keertjes bij Wilhelmien gekeken. Was eigenlijk de eerste waar ik keek als ik wat nodig had. Jammer, maar geef je geen ongelijk hoor Wilhelmien. Fijn dat we toch nog een beroep op je mogen doen als het nodig is.
Heb natuurlijk weer niks opgeslagen, dacht dat het altijd bleef :? :? :?

http://dwaallicht-dromen.blogspot.com/

Alles wat je opgeeft ben je kwijtAfbeelding

Profiel Stuur privébericht  WWW

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 2:34 am 
Dit lid is niet meer te redden...

Wilhelmien schreef:
Ik heb getwijfeld of ik verder uitleg moet geven maar zie hier vanaf, ik heb dit al vaker geprobeerd maar het komt niet over bij de mensen voor wie het bedoeld is. :(

De dame op marktplaats , heeft mijn printjes grotendeels verwijderd en verkoopt, naar eigen zeggen, alleen haar eigen printjes.
Jullie kunnen gewoon bij haar blijven kopen, ze is eigenlijk best goedkoop. :|

groetjes,
Wilhelmien

Wilhelmien, wat ben jij een geweldig sportieve vrouw om, ondanks je vervelende ervaringen die dame op marktplaats alsnog aan te bevelen :shock:
Petje af hoor.
Ik heb niets van jouw printjes opgeslagen (kon altijd naar je site) maar ik bedank je voor al die keren dat ik er gebruik van mocht maken.
Je bent een toffe vrouw :clap: :clap: :clap: :clap:

TEA
Afbeelding

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 1:45 pm 
beginnend klepper

Dank je :oops:

groetjes,
wilhelmien

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 1:53 pm 
koninklijke hoogheid klepfantast
koninklijke hoogheid klepfantast

Jah, dat is en blijft een jammere zaak.. :(

Het is gewoon onwijs vervelend, als je iets leuks maakt, en gratis wilt delen, dat er altijd weer mensen zijn, die er geld uit willen slaan. Dito met workshop pakketjes.. Er zijn legio mensen die vinden dat als je een pakketje gekocht hebt, dat de beschrijving DUS gebruikt mag worden voor commerciële doeleinden.. Er is voor betaald, nietwaar?

NEE DUS!!!!! Ook de workshopjes uit tijdschriften mag je NIET voor geld verkopen, of geld verdienen met les geven in deze dingen aan anderen.

Wil je verdienen, dan verzin je zelf maar iets!!!!!

Heel begrijpelijk Willemien.. Zoooooooooooooooooooooo jammer... Maar dank je wel, voor al je printjes die ik heb mogen gebruiken voor mijn poppenhuizen!
Super dat ze er waren!!

Enne.. misschien een idee? Ik zet al mijn workshops op beveiligde PDF's... MET loeigroot Kameel er op... dan kun je hem wel printen, maar niet "verbouwen", of je moet de print alweer onder de scanner leggen, met grote kans op kwaliteitsverlies ;)

Afbeelding

Always aim for the moon.. Even if you miss, you'll end up among the Stars!!

Website : http://www.nalladris.nl
Apollo's Atlas: http://www.nalladris.nl/apollo

BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 12:44 am 

Ja de boel in lagen opbouwen met je logo erin verwerkt, knappe kop die het dan kan weghalen. Gek dat er nog steeds personen zijn die denken dat alles gecopieërd en nagemaakt mag worden en daar geld mee willen verdienen. Die hebben natuurlijk geen eigen fantasie en het is makkelijker om dat via andermans rug te doen :evil:

If today was perfect there would be no need for tomorrow

Carpe diem quam minimum credula postero oftewel "Pluk de
dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende". ...

BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 12:46 am 
beginnend klepper

Kijk hier weer van op, jammer is dat nou.
Waarom nou willen verkopen? Wilhelmien deelde ze met wie maar wilde, dat zou toch genoeg moeten zijn?
Zo vreselijk moeilijk is het niet om uit te printen toch?
Maar ik zie ook zoveel door anderen bedachte workshopjes op beursen, sommige zo herkenbaar voor bepaalde mensen.
Ik blijf enorme respect houden voor mensen die zelf dingen verzinnen en mee op beursen gaan staan, niet kopiëren maar je eigen brain laten werken en gebruiken.

De printjes heb ik wel allemaal opgeslagen en ik denk in een mapje met de naam van de maker er op.
Ik ben lid van een internationale printgroep en daar hebben we de afspraak ze niet buiten de groep te delen. Nu help ik vaak mensen aan printjes om te delen wat ik in mijn bestanden heb staan, heb er zelf nooit eentje gemaakt dus alle eer aan anderen, maar die van de groep deel ik niet. Ben altijd blij als er een naam bij staat want dan weet ik direct de naam van de maker.

Het is net als mijn hele website Poohbeers, hij is voor iedereen, maar ook DOOR iedereen.
Als anderen niks zouden delen op internet zou mijn site helemaal niet bestaan!
Dat is de grootste reden dat ik mijn site niet commercieel wil maken, is me wel gevraagd, maar nee er is niks van mij bij, buiten het werk om te maken en bij te houden.

BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 1:34 am 

mams schreef:
Ja de boel in lagen opbouwen met je logo erin verwerkt, knappe kop die het dan kan weghalen. Gek dat er nog steeds personen zijn die denken dat alles gecopieërd en nagemaakt mag worden en daar geld mee willen verdienen. Die hebben natuurlijk geen eigen fantasie en het is makkelijker om dat via andermans rug te doen :evil:

Ik ben zo'n knappe kop hoor ;) ik zou t kunnen met bewerken maar doe ik niet hoor ;)

BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 2:01 am 

Miss minimaniak schreef:
mams schreef:

Ik ben zo'n knappe kop hoor ;) ik zou t kunnen met bewerken maar doe ik niet hoor ;)

Nou mijn Cor en mijn zoon zijn ook knappe koppen die kunnen het zo maken dat ook jij er niks mee kunt doen, jammer voor jou :? gelukkig hoeft het voor onze webwinkel niet, ze doen maar.
Cor heeft al eens een foto van een nieuwe auto die we gekocht hadden zo bewerkt dat zelfs onze zoon er niets aan kon veranderen om te kijken wat het nu voor een merk was, en het is nog wel zijn werk :mrgreen: Wat die niet allemaal met foto´s enz. kan doen niet normaal

If today was perfect there would be no need for tomorrow

Carpe diem quam minimum credula postero oftewel "Pluk de
dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende". ...

BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 11:11 am 

Jee Willemien. Ik kan me voorstellen dat je dan flink de pest in hebt. Ze heeft in ieder geval naar je geluisterd nu. Ik heb alleen wat opgeslagen voor eigen gebruik en wil je er hierbij nogmaals voor bedanken. Geen stijl om geld te verdienen met dingen van een ander.
Groetjes, Nienke.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]