jeanne schreef:Ik snap er niks van, welke houtjes je allemaal nodig hebt. er zitten ook van die hele lange donkere tussen, waar zijn die dan voor.
Ga ik dus maandag uitpuzzelen, want dinsdag is het toch weer cursus, niet dan.
Jeanne die zin voor de achterkant om de ramen straks af t werken, die heb je nog niet nodig.
Deze dinsdag niet Jeanne maar de week er op, maar kom op wat snap je niet ???? waar ben je nu mee bezig???
jeanne schreef:Ik snap er niks van, welke houtjes je allemaal nodig hebt. er zitten ook van die hele lange donkere tussen, waar zijn die dan voor.
Ga ik dus maandag uitpuzzelen, want dinsdag is het toch weer cursus, niet dan.
Jeanne die zin voor de achterkant om de ramen straks af t werken, die heb je nog niet nodig.
Deze dinsdag niet Jeanne maar de week er op, maar kom op wat snap je niet ???? waar ben je nu mee bezig???
sylvia schreef:ja jeetje ook daarbij kan ik wel helpen hoor zeg maar wat ik moet doen
Maak jij de sajoer van thouge, en de sajoer van bloemkool voor mij??
En de Indonesische gehaktballetjes. en de petisch van eieren voor mij???
Ben je dan eeuwig dankbaar.
ja ja ja Jeanne maar ook draai ik me hand niet voor om hoor vind koken ook heel gaaf, vandaar dat ik Herman vorig jaar een buitenkeuken heb gegeven, als het heet is sta ik echt buiten te koKen vind je dat nu geen goed cadeau
sylvia schreef:ja ja ja Jeanne maar ook draai ik me hand niet voor om hoor vind koken ook heel gaaf, vandaar dat ik Herman vorig jaar een buitenkeuken heb gegeven, als het heet is sta ik echt buiten te koKen vind je dat nu geen goed cadeau
Helemaal goed zo'n cadeau.
Als wij buiten koken, gebruiken wij de Zuidafrikaanse kookpot (oftewel de pottiepottie), en het campinggastel en eventueel de bbq.